Андрагогічні засади розвитку

Андрагогічні засади розвитку професійної компетентності фахівця


Доповіді:

Бабкова О.О. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Самоосвіта як засіб розвитку професійної компетентності педагогів
Баніт О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Запоріжжя). Андрагогічні засади розвитку професійної компетентності фахівця
Барабаш О.Д., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Реалізація андрагогічних підходів в роботі з педагогами в умовах післядипломної освіти
Воронська Н.О., Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Особливості формування професійної компетентності студентів соціологічного факультету
Воронська Н.О., Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району, Клопота Є.А., Запорізький Національний Університет (Україна, м. Запоріжжя). Дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціологів в умовах вищого навчального закладу
Жадан Р.П. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Місце і роль економічної освіти населення в системі безперервної освіти
Науменко М.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності дорослих: андрагогічний аспект
Некрасова С.М., Мелітопольський промислово-економічний коледж (Україна, м. Мелітополь). Професійний саморозвиток сучасного педагога: сутність та зміст
Пастушок О.І., Нікопольське педагогічне училище ДВНЗ «Криворізький національний університет» (Україна, м. Нікополь). Роль андрагогічного підходу в професійному навчанні дорослих. Заступник директора з навчально-виробничої практики
Попкова Е.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Актуальні проблеми формування управлінської культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: андрагогічний аспект
Присяжнюк Ю.С.,  Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Аналіз результатів дослідження констатувального етапу експерименту щодо розвитку професійної компетентності педагогів ЗНЗ на андрагогічних засадах
Приходько В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Полікультурна освіта як складний педагогічний процес фундаменталізації та модернізації післядипломної педагогічної освіти


Немає коментарів:

Дописати коментар