Управлінський аспект

Актуальні проблеми формування та розвитку професійної компетентності фахівців: управлінський аспект


Мурзалинова А.Ж., доктор педагогических наук, профессор
Самостоятельная работа  в курсовой подготовке как средство профессионального развития педагога в системе непрерывного образования
филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). 


Ястребова В.Я. , кандидат педагогічних наук, професор
Аксіологічні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя у загальноосвітньому навчальному закладі
КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР 

Доповіді:

Адамович І.В., Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). Особливості прийняття рішення в управлінській діяльності
Адамович І.В., Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). Розвиток професійної компетентності керівника ЗНЗ у системі неперервної освіти

Адоньєва Ю.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості розвитку професійної компетентності дизайнера в системі неперервної освіти
Андрощук І.П., Хмельницкий национальный университет (Україна, м. Хмельницький). Педагогічна практика в позашкільних закладах освіти як засіб практичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій

Артюх М.С., Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Ушинського (Україна, м. Чернігів) Підготовка резерву керівників навчальних закладів
Бабко Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моделювання науково-методичного супроводу підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності
Бескорса О.С., Донбаський державний педагогічний університет, Головань М.М., Центр з обслуговування закладів освіти Слов’янського району (Україна, м. Слов’янськ). Заохочення як метод мотивації педагогів до участі у професійних конкурсах
Вольчева Г.А., Давидова О.О., Український дитячий центр «Молода гвардія (Україна, м. Одеса). Навчально-практична рольова гра як засіб підвищення професійної майстерності педагога

Гагарин А.В., Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте Российской Федерации (Россия, г. Москва). Развитие профессионально-экологической компетентности педагога в системе непрерывного образования
Гажала О.А., Навчально-виховне об’єднання Броварської міської ради Київської області (Україна, м. Бровари). Управління процесом безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників
Гриценок Л.І., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення в процесі до профільної підготовки та профільного навчання
Данилюк О.М., Районний методичний кабінет (Україна, м. Ківерці). Ключові компетентності в системі підвищення кваліфікації шкільних бібліотекарів

Даценко В.В., Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет (Украина, г. Харьков). Проблемы формирования и рразвития профессиональной компетентности специалистов в техническом ВУЗе
Дяченко М.Д., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Збагачення професійної компетентності вчителів у контексті творчої самореалізації

Ішутіна О.Є., Донбаський державний педагогічний університет (Україна, м. Слов’янськ). Система методів контролю лінгвометодичної компетентності студентів у структурі моніторингу якості фахової підготовки
Іваницький О.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Таксономії навчання як засіб розробки професійних компетентностей майбутнього вчителя фізики
Кармазенко А.В., Михайлівський навчально-виховний комплекс І-ІІ ступенів «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа» (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Михайлівка). Вивчення рівня професійної компетентності молодих учителів інформатики та організація методичної роботи з ними
Каткова Л.Є., Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 (Україна, м. Гуляйполе). Інноваційна організація методичної роботи – основна мета становлення сучасного вчителя як конкурентоздатного фахівця
Кобзева И.Н., Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара, Вишникина Е.В., Университет таможенного дела и финансов (Украина, г. Днепропетровск). К проблеме профессиональной компетентности педагогических кадров в системе высшего образования
Коваленко М.О., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми розвитку неформальної освіти в Україні
Лапшина І.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ-компетентність як необхідна складова професійної компетентності педагога: управлінський аспект
Левченко О.М., Ткачук О.В., Кіровоградський національний технічний університет (Україна, м. Кіровоград). Напрями підвищення конкурентоспроможності та професійної компетентності випускників закладів вищої освіти України
Лісіна Л.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Research practice post graduates as a factor formation of professional competence of future teacher
Лук’янчук Е.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування педагогічної фасілітації як складової професійної компетентності вчителя
Медведева О.М., Медведева С.М., филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Формирование общих и профессиональных компетенций педагога в системе непрерывного педагогического образования
Морін О.Л., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Центр розвитку кар’єри інституту післядипломної педагогічної освіти

Мустафина А.С., филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Мониторинг как средство управления профессиональным развитием педагогов
Назаренко Л.М., Херсонська академія неперервної освіти (Україна, м. Херсон). Креативне професійне середовище педагога як об’єкт управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу
Павлова С.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Нові освітні стратегії і система оцінювання
Перцова Н.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичне забезпечення навчального процесу в сільській малокомплектній школі
Пустовойтенко Р.М., Новостародубська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Кіровоградська область, с. Новий Стародуб). Роль опорної школи у формуванні професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів
Ременюк Д.Д., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Професійна компетентність, як основнапедагогічна дефініція
Сагайдак Г.В., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Формування медіаграмотності педагога в сучасних інформаційних умовах
Степанюк К.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Методичне забезпечення процесу формування технологічно-проектувальних умінь магістрів початкової освіти
Фасоля О.І., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Створення ефективного навчально-освітнього середовища для екологічного виховання старшокласників сільської профільної школи
Холод М.В., Освітньо-аналітичний центр Запорізької районної ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагогів
Часнікова О.В., Академія неперервної освіти (Україна, м. Київ). Організація курсів підвищення кваліфікації вчителів природничих дисциплін в умовах неперервної освіти
Шляхова В.В., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька обл., с. Новоолександрівка). Актуальні проблеми формування та розвитку професійної компетентності вчителів в умовах освітнього округу
Штуль С.Л., Районний методичний кабінет Михайлівської районної ради (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Михайлівка). Науково методичний супровід підвищення компетентності педагогічних кадрів
Ястребова В.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Аксіологічні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя у загальноосвітньому навчальному закладі

1 коментар:

  1. Дякуємо колективу КЗ "ЗОІППО" за організацію і проведення ІІ Міжнародної науково-практичної конференції
    "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи". Дуже добре, що ми маємо можливість поділитися своїм досвідом роботи та познайомитися з досвідом роботи колег не тільки Запорізької області. Питання, які розглядаються під час проведення конференції актуальні. Ми зацікавлені в перегляді наукових статей, адже є така можливість завдяки проведення інтернет - конференції. директор КЗ "Районний методичний кабінет" Михайлівської районної ради Запорізької області Штуль С.Л.

    ВідповістиВидалити