Загальна та спеціальна освіта

Теорія і практика формування професійної компетентності педагогів загальноосвітніх та спеціальних закладів освіти


Доповіді:

Аксьонова О.П., Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Наукові підходи до формування нового педагогічного мислення сучасного фахівця освітньої гулузі «Здоров’я та фізична культура».
Андрощук І.В., Хмельницький національний університет (Україна, м. Хмельницький). Технологія педагогічної взаємодії у професійній діяльності вчителя трудового навчання та технологій.
Бабаліч В.А., Кіровоградський педагогічний університет ім. В. Винниченка (Україна, м. Кіровоград). Теоретичні основи запровадження соціальної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. 
Безкоровайна Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Питання генези туризму в процесі дослідження професійноїпідготовки майбутніх фахівців з туризмознавства.
Волошина Т.А., Лапшина І.С., Лупінович С.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг як інструмент впровадження інклюзивної освіти: практико-орієнтований аспект.
Деньга Н.М., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка (Україна, м. Кременчук). Обґрунтування дослідження проблеми розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу.
Клопота Є.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості психологічного супроводу осіб із порушеннями зору в умовах інклюзивного простору.
Кучина К.О., Ткаченко А.В., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна,  м. Мелітополь). Реалізація принципу інклюзії в освіті дорослих.
Лаврова І.І., Навчально-виховне об’єднання "природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізованашкола I – III ступенів No8 – позашкільний центр" (Україна, м. Кіровоград). Теоретичні та практичні аспекти професійної компетентності педагога при проведенні уроків фізики.
Мурзалинова А.Ж., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Самостоятельная работа в курсовой подготовкекак средство профессионального развитияпедагогов в системе непрерывного образования.
Никитинська С.М., Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
Павленко Л.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Стимулювання педагогічної творчості педагога як чинник підвищення його професійної майстерності.
Петрик Г.Ю., Ясинуватська загальноосвітня школа № 4 (Україна, м. Ясинувата). Розвиток професійної компетентності вчителя мистецької галузі в системі методичної роботи як чинник підвищення якості освіти.
Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Система заходів з використанням ікт щодо формування нового педагогічного мислення учителів основ здоров’я.
Победінська О.Ю., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування вторинної мовної особистості учнів як шлях до європейського загальноосвітнього простору.
Чхайло Л.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Самоосвіта як невід’ємна складова підготовки вчителя до професійної діяльності.


Немає коментарів:

Дописати коментар