Психолого-педагогічний супровід

Психолого-педагогічний супровід розвитку професійної компетентності педагога у системі неперервної освіти



Доповіді:

Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Подолання психологічних криз професійного розвитку психологів в процесі фахової підготовки
Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Теоретико-методологічні основи дослідження сутності професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти
Борисюк А.С., Вищий державний навчальний заклад України «Буковинський державний медичний університет» (Україна, м. Чернівці). Гуманізація освіти як складова особистісного та професійного розвитку особистості
Донченко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід створення безпечного освітнього простору
Карпова Е.А., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Психология информационного пространства: как структурировать информационые потоки в обучении
Кондратець І.В., Інформаційно-методичний центр управління освіти і науки (Україна, м. Новоград-Волинський). Рефлексивна культура як ефективний засіб підвищення рівня професіоналізму педагогів
Костина Т.Н., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Анализ развития системы представлений о профессиональной деятельности у студентов-психологов
Курмишева Н.І., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Розвиток професійного інтересу у педагогічних працівників в умовах неперервної освіти
Курмишева Н.І., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Психолого-педагогічний супровід розвитку професійного інтересу педагогічних працівників
Макаренко Д.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Оцінка ефективності оцінювання і ставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності працівників психологічної служби
Мерзлякова О.Л., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Педагогічний супровід професійного визначення старшокласника – презентація авторської методики (тези)
Orosová R., Nováková Z., Староста В., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка, м. Кошице). Sebareflexia v príprave budúcich učiteľov
Попова Т.А., Психологический институт (Россия, г. Москва). Исследование смысложизненных ценностей современной молодежи. ЛогоАрт-профилактика
Пенькова О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Неперервна освіта як умова формування висококваліфікованого фахівця соціально-педагогічної сфери

Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Формування психолого – педагогічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в галузі корекційної освіти
Сейсенбаєва  О.А., Гурова С.Г., Матвієнко В.А., Міщенко Н.В., Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток суб'єктів освітньої діяльності в умовах школи самоорганізації
Сироватко О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Самоаудит діяльності педагогічних працівників як умова розвитку професійної компетентності
Систеров В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Запорізьке видавництво «Кругозір» (Україна, м. Запоріжжя). Філософський аспект позитивної самооцінки педагогічного працівника як чинник для здійснення самоосвіти
Тихомиров С.В., Запорізький Національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Критерії, показники та рівні розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у післядипломній педагогічній освіті
Тушина О.Є., Новобогданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька обл., с. Новобогданівка). Збереження психічного та психологічного здоров’я вчителя в інноваційному освітньому просторі
Федосенко Е.В., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Ретроспектива и перспектива профессиональной самореализации педагога
Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток конфліктологічної компетентності суб’єктів освітнього простору
Шевченко А.І., Левик О.М., Запорізький державний медичний університет, Донченко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичні засоби розвитку професійної самосвідомості майбутніх лікарів
Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Аксіологічна складова підготовки психологів у сучасних умовах
Шкіренко О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ (Україна, м. Київ). Психологічні особливості розвитку духовних цінностей і потенціалу педагога у системі неперервної самоосвіти

.



Немає коментарів:

Дописати коментар