Програма конференції



ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 5
Розвиток професійної компетентності фахівця у системі неперервної освіти

Очні заходи:

19.04.2016 р.: Обласний науково-методичний семінар: «Впровадження елементів STEM – освіти як інструметну формування партнерських відносин батьків, учнів, вчителів»
Місце проведення: Комунальний заклад «Дніпрорудненська гімназія «Софія» - загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1».
Початок роботи: 10.00
Мета: ознайомити директорів загальноосвітніх навчальних закладів Василівського району Запорізької області з впровадженням елементів STEM-освіти в навчальний процес Комунального закладу «Дніпрорудненська гімназія «Софія» – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1».
Завдання:
- визначити шляхи впровадження освітньо-виховних технологій як дієвого засобу підвищення результативності роботи колективу та розвитку професійної компетентності педагогів;
- проаналізувати результативність першого етапу впровадження STEM-освіти в навчально-виховний процес Комунального закладу «Дніпрорудненська гімназія «Софія» – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1»;
- дослідити практичні наробки Комунального закладу «Дніпрорудненська гімназія «Софія» – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» з проблеми впровадження елементів STEM-освіти як інструменту формування партнерських відносин учнів, батьків, вчителів.
Питання для обговорення:
1. Науково-методичний та організаційний супровід впровадження елементів STEM-освіти в навчальний процес закладів освіти Запорізької області.
2. Основні етапи впровадження технологій STEM-освіти.
3. Аналіз результативності впровадження елементів STEM-освіти ( на прикладі роботи Комунального закладу «Дніпрорудненська гімназія «Софія» - загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1»).
Керівник: Присяжнюк Ю.С., к.п.н., доцент кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Учасники обговорення: директори загальноосвітніх навчальних закладів Василівського району Запорізької області.

20.04.2016 р.: Засідання клубу «Статус КВО» (формат: міжнародний круглий стіл в онлайн-режимі) «Розвиток професійної компетентності керівника у системі неперервної освіти: міжнародний досвід» (Україна, Швеція, Ізраїль, Республіка Казахстан)
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 22.
Початок роботи: 10.00
Мета: обмін досвідом розвитку професійної компетентності керівних кадрів системи освіти у різних країнах світу.
Завдання: 
- обговорення досвіду професійної підготовки керівних кадрів системи освіти у різних країнах світу;
- ознайомлення з міжнародним досвідом організації підвищення кваліфікації керівних кадрів системи освіти;
- обмін досвідом здійснення психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної компетентності керівних кадрів системи освіти різних країн світу.
Питання для обговорення:
1. Досвід професійної підготовки керівних кадрів системи освіти.
2. Система підвищення кваліфікації керівних кадрів системи освіти.
3. Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку керівних кадрів системи освіти
Керівник: Донченко І.А., к.п.н., доцент, завідувач кафедрою менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники КЗ «ЗОІППО» ЗОР; керівні кадри навчальних закладів системи освіти Запорізької області; науково-педагогічні працівники ФАТ «НЦПК «Орлеу» ІПК ПП» по ПКО; керівні кадри навчальних закладів системи освіти Швеції та Ізраїлю.

20.04.2016 р.: Вебінар «Форми і методи навчання дорослих: андрагогічний аспект»
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, к. 322
Початок роботи: 14.30
Мета: поглиблення теоретичних і практичних знань учасників вебінару щодо використання сучасних форм і методів навчання дорослих.
Завдання:
- визначити основні принципи і підходи до організації навчання дорослих;
- здійснити теоретичний аналіз міжнародного досвіду з організації навчання дорослих;
- обґрунтувати сучасні форми і методи навчання дорослих;
- розробити функціональну модель впровадження сучасних форм і методів навчання у системі неперервної освіти.
Питання для обговорення:
1. Парадигма «освіти протягом життя».
2. Основні принципи до мотивації навчання дорослих.
Керівник: Бабкова Олена Олексіївна, старший викладач кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Учасники обговорення: методисти Р(М)МК.

21.04.2016 р.: Воркшоп «Психологічний театр як метод розвитку професійної компетентності психолога»
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 46.
Початок роботи: 11.30
Мета: розвиток професійної компетентності працівників психологічної служби системи освіти засобами психологічного театру.
Завдання:
- ознайомлення з методом психологічного театру, як засобом дослідження та корекції суб’єктивної психологічної реальності особистості;
- активізація рефлексивних процесів учасників;
- отримання особистісного досвіду участі у перфоменсі.
Керівник: Афанасьєва Т.О., к.психол.н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ « ЗОІППО» ЗОР.
Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники КЗ «ЗОІППО» ЗОР; працівники психологічної служби системи освіти Запорізької області.

21.04.2016 р.: Відкрите засідання творчої групи «Науково-методичний супровід підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності» з теми «Сучасні форми науково-методичного супроводу професійного зростання вчителя»
Місце проведення: Малокатеринівський навчально-виховний комплекс «школа І-ІІІ ступенів-гімназія "Мрія"» Запорізького району Запорізької області (адреса: Запорізький район, смт. Малокатеринівка, вул. Калініна, 33).
Початок роботи: 11.00
Мета: обмін досвідом щодо використання інноваційних форм науково-методичної підготовки педагогічних працівників закладів освіти до участі у різних конкурсах фахової майстерності на шкільному й районному рівнях.
Завдання:
- ознайомлення з досвідом використання інноваційних форм науково-методичної підготовки педагогічних працівників закладів освіти Запорізького району до участі у різних конкурсах фахової майстерності на шкільному й районному рівнях;
- аналіз ступеню їх ефективності й продуктивності;
- обговорення досвіду практичного використання учасниками творчої групи інноваційних форм групової, консультативної, індивідуальної науково-методичної підготовки педагогічних працівників закладів освіти до участі у різних конкурсах фахової майстерності.
- створення банку продуктивних інноваційних форм роботи з педагогічними працівниками на шкільному й районному рівнях.
Питання для обговорення:
1. Аналіз сучасних інноваційних форм науково-методичної роботи із вчителями на шкільному й районному рівнях.
2. Сучасні підходи до оцінювання ефективності й продуктивності інноваційних форм науково-методичної роботи із вчителями.
3. Узагальнення досвіду практичного використання учасниками творчої групи інноваційних форм групової, консультативної, індивідуальної науково-методичної підготовки педагогічних працівників закладів освіти до участі у різних конкурсах фахової майстерності.
Керівник: Бабко Т.М. к.п.н., доцент кафедри менеджменту освіти та психології КЗ «ЗОІППО» ЗОР.
Учасники обговорення: науково-педагогічні працівники КЗ «ЗОІППО» ЗОР; керівні кадри районних, міських методичних служб системи освіти Запорізької області; директори та заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області

Інтернет-офлайн режим
Доповіді:
1. Адамович І.В., Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). Особливості прийняття рішення в управлінській діяльності.
2. Адамович І.В., Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Житомир). Розвиток професійної компетентності керівника ЗНЗ у системі неперервної освіти.
3. Аксьонова О.П., Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Наукові підходи до формування нового педагогічного мислення сучасного фахівця освітньої галузі «здоров’я та фізична культура».
4. Андрощук І.В., Хмельницкий національный університет (Україна, м. Хмельницький). Технологія педагогічної взаємодії у професійній діяльності вчителя трудового навчання та технологій.
5. Андрощук І.П., Хмельницкий національный університет (Україна, м. Хмельницький). Педагогічна практика в позашкільних закладах освіти як засіб практичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій.
6. Артюх М.С., Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Ушинського (Україна, м. Чернігів). Підготовка резерву керівників навчальних закладів.
7. Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,м. Запоріжжя). Подолання психологічних криз професійного розвитку психологів в процесі фахової підготовки.
8. Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Теоретико-методологічні основи дослідження сутності професійного розвитку педагогічних працівників у системі неперервної освіти.
9. Бабаліч В.А., Кіровоградський педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Україна, м. Кіровоград). Теоретичні основи запровадження соціальної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту.
10. Бабко Т.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моделювання науково-методичного супроводу підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності.
11. Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Самоосвіта як засіб розвитку професійної компетентності педагогів.
12. Баніт О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України (Україна, м. Київ). Андрагогічні засади розвитку професійної компетентності фахівця.
13. Барабаш О.Д., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Реалізація андрагогічних підходів в роботі з педагогами в умовах післядипломної освіти.
14. Безкоровайна Л.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Питання генези туризму в процесі дослідження професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства.
15. Бескорса О.С., Донбаський державний педагогічний університет, Головань М.М., Центр з обслуговування закладів освіти Слов’янського району (Україна, м. Слов’янськ). Заохочення як метод мотивації педагогів до участі у професійних конкурсах.
16. Борисюк А.С., Буковинський державний медичний університет (Україна, м. Чернівці). Гуманізація освіти як складова особистісного та професійного розвитку особистості.
17. Волошина Т.А., Лапшина І.С., Лупінович С.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг як інструмент впровадження інклюзивної освіти: практико-орієнтований аспект.
18. Вольчева Г.А., Давидова О.О., Український дитячий центр «Молода гвардія» (Україна, м. Одеса). Навчально-практична рольова гра як засіб підвищення професійної майстерності педагога.
19. Воронська Н.О., Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Особливості формування професійної компетентності студентів соціологічного факультету.
20. Воронська Н.О., Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району, Клопота Є.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціологів в умовах вищого навчального закладу.
21. Гагарин А.В., Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте Российской Федерации (Россия, г. Москва). Развитие профессионально-экологической компетентности педагога в системе непрерывного образования.
22. Гажала О.А., Броварське навчально-виховне об’єднання (Україна, м. Бровари). Управління процесом безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
23. Гриценок Л.І., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення в процесі допрофільної підготовки та профільного навчання.
24. Данилюк О.М., Районний методичний кабінет (Україна, м. Ківерці). Ключові компетентності в системі підвищення кваліфікації шкільних бібліотекарів.
25. Даценко В.В., Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет (Украина, г. Харьков). Проблемы формирования и развития профессиональной компетентности специалистов в техническом ВУЗе.
26. Деньга Н.М., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка (Україна, м. Кременчук). Обґрунтування дослідження проблеми розвитку професійної рефлексії викладачів математичних дисциплін у системі методичної роботи педагогічного коледжу.
27. Донченко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід створення безпечного освітнього простору.
28. Дяченко М.Д., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Збагачення професійної компетентності вчителів у контексті творчої самореалізації.
29. Жадан Р.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Місце і роль економічної освіти населення в системі безперервної освіти.
30. Іваницький О.І., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Таксономії навчання як засіб розробки професійних компетентностей майбутнього вчителя фізики
31. Ішутіна О.Є., Донбаський державний педагогічний університет (Україна, м. Слов’янськ). Система методів контролю лінгвометодичної компетентності студентів у структурі моніторингу якості фахової підготовки.
32. Кармазенко А.В., Михайлівський навчально-виховний комплекс І-ІІ ступенів «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа» (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Михайлівка). Вивчення рівня професійної компетентності молодих учителів інформатики та організація методичної роботи з ними.
33. Карпова Е.А., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Психология информационного пространства: как структурировать информационые потоки в обучении.
34. Каткова Л.Є., Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 (Україна, м. Гуляйполе). Інноваційна організація методичної роботи – основна мета становлення сучасного вчителя як конкурентоздатного фахівця.
35. Клопота Є.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості психологічного супроводу осіб з порушеннями зору в умовах інклюзивного простору.
36. Кобзева И.Н., Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара, Вишникина Е.В., Университет таможенного дела и финансов (Украина, г. Днепропетровск). К проблеме профессиональной компетентности педагогических кадров в системе высшего образования.
37. Коваленко М.О., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми розвитку неформальної освіти в Україні.
38. Костина Т.Н., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Анализ развития системы представлений о профессиональной деятельности у студентов-психологов.
39. Кондратець І.В., Інформаційно-методичний центр управління освіти і науки (Україна, м. Новоград-Волинський). Рефлексивна культура як ефективний засіб підвищення рівня професіоналізму педагогів.
40. Курмишева Н.І., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Розвиток професійного інтересу у педагогічних працівників в умовах неперервної освіти.
41. Курмишева Н.І., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Психолого-педагогічний супровід розвитку професійного інтересу педагогічних працівників.
42. Кучина К.О., Ткаченко А.В., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Реалізація принципу інклюзії в освіті дорослих.
43. Лаврова І.І., Навчально-виховне об’єднання «природничо-економіко-правовий ліцей – спеціалізована школа I – III ступенів №8 – позашкільний центр» (Україна, м. Кіровоград). Теоретичні та практичні аспекти професійної компетентності педагога при проведенні уроків фізики.
44. Лапшина І.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). ІКТ-компетентність як важлива умова професійної компетентності педагога (управлінський аспект).
45. Левченко О.М., Ткачук О.В., Кіровоградський національний технічний університет (Україна, м. Кіровоград). Напрями підвищення конкурентоспроможності та професійної компетентності випускників закладів вищої освіти України.
46. Лісіна Л.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Research practice post graduates as a factor formation of professional competence of future teacher.
47. Лук’янчук Е.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування педагогічної фасілітації як складової професійної компетентності вчителя.
48. Макаренко Д.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Оцінка ефективності функціонування та ставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності працівників психологічної служби (за результатами опитування в Запорізькій області).
49. Медведева О.М., Медведева С.М., филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Формирование общих и профессиональных компетенций педагога в системе непрерывного педагогического образования.
50. Мерзлякова О.Л., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Україна, м. Київ). Педагогічний супровід професійного визначення старшокласника – презентація авторської методики.
51. Морін О.Л., Інститут проблем виховання НАПН України (Україна, м. Київ). Центр розвитку кар’єри інституту післядипломної педагогічної освіти.
52. Мурзалинова А.Ж., филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Самостоятельная работа в курсовой подготовке как средство профессионального развития педагогов в системе непрерывного образования.
53. Мустафина А.С., филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» «Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Мониторинг как средство управления профессиональным развитием педагогов.
54. Назаренко Л.М., Херсонська академія неперервної освіти (Україна, м. Херсон). Креативне професійне середовище педагога як об’єкт управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу.
55. Науменко М.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності дорослих: андрагогічний аспект.
56. Некрасова С.М., Мелітопольський промислово-економічний коледж (Україна, м. Мелітополь). Професійний саморозвиток сучасного педагога: сутність та зміст.
57. Никитинська С.М., Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
58. Orosová R., Nováková Z., Староста В., Кошицький університет імені Павла Йозефа Шафарика (Словацька Республіка, м. Кошице). Sebareflexia v príprave budúcich učiteľov.
59. Павленко Л.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Стимулювання педагогічної творчості педагога як чинник підвищення його професійної майстерності.
60. Павлова С.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Нові освітні стратегії і система оцінювання.
61. Пастушок О.І., Нікопольське педагогічне училище ДВНЗ «Криворізький національний університет» (Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь). Роль андрагогічного підходу в професійному навчанні дорослих.
62. Пенькова О.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Неперервна освіта як умова формування висококваліфікованого фахівця соціально-педагогічної сфери.
63. Перцова Н.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Науково-методичне забезпечення навчального процесу в сільській малокомплектній школі.
64. Петрик Г.Ю., Ясинуватська загальноосвітня школа №4 (Україна, Донецька обл., м. Ясинувата). Розвиток професійної компетентності вчителя мистецької галузі в системі методичної роботи як чинник підвищення якості освіти.
65. Півненко Ю.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м Запоріжжя). Система заходів з використанням ІКТ щодо формування нового педагогічного мислення учителів основ здоров’я.
66. Победінська О.Ю., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Формування вторинної мовної особистості учнів як шлях до європейського загальноосвітнього простору.
67. Попкова Е.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Актуальні проблеми формування управлінської культури керівників професійно-технічних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: андрагогічний аспект.
68. Попова Т.А., Психологический институт (Россия, г. Москва). Исследование смысложизненных ценностей современной молодежи. ЛогоАрт-профилактика.
69. Присяжнюк Ю.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Аналіз результатів дослідження констатувального етапу експерименту щодо розвитку професійної компетентності педагогів ЗНЗ на андрагогічних засадах.
70. Приходько В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Полікультурна освіта як складний педагогічний процес фундаменталізації та модернізації післядипломної педагогічної освіти.
71. Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Формування психолого – педагогічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в галузі корекційної освіти.
72. Пустовойтенко Р.М., Новостародубська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Кіровоградська обл., с. Новий Стародуб). Роль опорної школи у формуванні професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів.
73. Ременюк Д.Д., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Професійна компетентність, як основна педагогічна дефініція.
74. Сагайдак Г.В., Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Івано-Франківськ). Формування медіаграмотності педагога в сучасних інформаційних умовах.
75. Сейсенбаєва  О.А., Гурова С.Г., Матвієнко В.А., Міщенко Н.В., Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток суб'єктів освітньої діяльності в умовах школи самоорганізації
76. Сироватко О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Самоаудит діяльності педагогічних працівників як умова розвитку професійної компетентності.
77. Систеров В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Запорізьке видавництво «Кругозір» (Україна, м. Запоріжжя). Філософський аспект позитивної самооцінки педагогічного працівника як чинник для здійснення самоосвіти.
78. Степанюк К.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Методичне забезпечення процесу формування технологічно-проектувальних умінь магістрів початкової освіти.
79. Тихомиров С.В., Запорізький Національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Критерії, показники та рівні розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у післядипломній педагогічній освіті.
80. Тушина О.Є., Новобогданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька обл., с Новобогданівка). Збереження психічного та психологічного здоров’я вчителя в інноваційному освітньому просторі. 
81. Фасоля О.І., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький). Створення ефективного навчально-освітнього середовища для екологічного виховання старшокласників сільської профільної школи.
82. Федосенко Е.В., Балтийский Гуманитарный Институт (Россия, г. Санкт-Петербург). Ретроспектива и перспектива профессиональной самореализации педагога.
83. Халемендик Ю.Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи андрагогічний аспект.
84. Холод М.В., Освітньо-аналітичний центр Запорізької районної ради (Україна, м. Запоріжжя). Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагогів.
85. Часнікова О.В., Академія неперервної освіти (Україна, м. Київ). Організація курсів підвищення кваліфікації вчителів природничих дисциплін в умовах неперервної освіти.
 86. Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток конфліктологічної компетентності суб’єктів освітнього простору.
87. Чхайло Л.М., Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Суми). Самоосвіта як невід'ємна складова підготовки вчителя до професійної діяльності. 
88. Шевченко А.І., Левик О.М., Запорізький державний медичний університет, Донченко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичні засоби розвитку професійної самосвідомості майбутніх лікарів
89. Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Аксіологічна складова підготовки психологів у сучасних умовах.
90. Шкіренко О.В., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Україна, м. Київ). Психологічні особливості розвитку духовних цінностей і потенціалу педагога у системі неперервної самоосвіти.
91. Шляхова В.В., Новоолександрівська загальноосвітня школа I-III ступенів (Україна, Запорізька обл., с. Новоолександрівка). Актуальні проблеми формування та розвитку професійної компетентності вчителів в умовах освітнього округу.
92. Штуль С.Л., Районний методичний кабіне Михайлівської районної ради (Україна, Запорізька обл., с.м.т. Михайлівка). Науково методичний супровід підвищення компетентності педагогічних кадрів.
93. Ястребова В.Я., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Аксіологічні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя у загальноосвітньому навчальному закладі.

Немає коментарів:

Дописати коментар